KIERMASZ PODRĘCZNIKÓW UŻYWANYCH
05.09.2025
- Organizatorem kiermaszu podręczników używanych jest biblioteka szkolna.
- Biblioteka nadzoruje sprzedaż i zakup podręczników szkolnych między uczniami, nie czerpiąc z tego żadnych korzyści finansowych.
- Organizator nie ponosi odpowiedzialności za stan techniczny podręczników.
- Uczestnikami kiermaszu mogą być jedynie uczniowie ZSEM.
- Każdy uczeń, który chce sprzedać swoje podręczniki, musi zgłosić ten fakt Wychowawcy klasy do środy 03.09.2025 włącznie.
- Wychowawca klasy kompletuje listę „uczniów sprzedających” i oddaje ją Organizatorowi do czwartku 04.09.2025, do godziny 12:00.
- Zgłoszeni uczniowie samodzielnie dokonują sprzedaży lub wymiany książek
z innymi uczestnikami Kiermaszu, według poniższego harmonogramu:
SPRZEDAJĄCY | KUPUJĄCY |
Klasy II 8:40 – 10:15 | Klasy I 8:40 – 10:15 |
Klasy III 10:30 – 11:15 | Klasy II 10:30 – 11:15 |
Klasy IV 11:20 – 12:05 | Klasy III 11:20 – 12:05 |
Klasy V 12:10 – 12:55 | Klasy IV 12:10 – 12:55 |
Absolwenci 2024/2025 12:55 – 13:15 | Klasy V 12:55 – 13:15 |
Dodatkowy czas na niesprzedane wcześniej podręczniki: 13:15 – 15:00 |
- Raz zakupiona książka nie podlega reklamacji ani zwrotowi.
- Ceny książek można negocjować. Sprzedaż podręczników odbywa się na poziomie Sprzedający – Kupujący, bez ingerencji Organizatora.
- Nie zezwala się na zakupienie podręcznika i odsprzedanie go w wyższej cenie.
- Kiermasz ma charakter jednorazowy i odbywa się 05.09.2025 roku,
w godzinach 8:40 – 13:15. - Miejsce Kiermaszu: świetlica szkolna ZSEM.
- Uczestnictwo w Kiermaszu jest równoznaczne z przyjęciem do wiadomości i zaakceptowaniem niniejszego regulaminu